Airlie Beach

25 oktober 2016 - Airlie Beach, Australië

Townsville - Airlie Beach  281 km

Om half 8 zijn we vertrokken uit Townsville voor een ritje naar Airlie Beach. We waren vrij snel de stad uit en dan is het 1 rechte weg, de Bruce Highway naar het zuiden. Onze tomtom zegt het op zijn Nederlands en dat is erg wennen, hij heeft het over de Brusse haaiwee,hahaha. In het begin is het nog wel een mooie weg, bergen en bos trekt aan ons voorbij maar al gauw wordt het wat saai met landbouw en af en toe een boom. Wel vliegen er veel roofvogels en grote groepen ganzen en ibissen. Na 3 uur rijden stoppen we voor koffie en tanken we in Home Hill. Om half 1 arriveren we op camping Seabreeze in Airlie Beach. We reserveren gelijk weer wat activiteiten. Morgen gaan we raften op zee en snorkelen bij de Whitsundays. Overmorgen staat een uur vliegen boven het rif in een Chesna op het programma. Nu is het warm en een lekker briesje zorgt voor wat verkoeling. Een duik in het zwembad en lekker luieren voor de rest van de dag. Koos is ondertussen ook nog even naar een garage geweest omdat de melding dat we te veel olie in het reservoir hebben blijft komen dus er maar wat uit laten halen. No problem.

Camping Seabreeze: 2 nachten

1. BertvdB:
    25 oktober 2016
    Zo te zien aan de plaatjes en het lezen van de verslagen zullen jullie je niet snel vervelen. Ga door met genieten.
  2. Petra S:
    25 oktober 2016
    Ja jullie genieten echt wel en maken van alles mee. Die Chessna moet geen probleem meer zijn. (je weet het ....riempje niet zo strak, anders kan je niet lekker uit het raam hangen, hahahaha) doe maar voorzichtig hoor!
    Groetjes
  3. Jaap:
    26 oktober 2016
    Leuk! Kreeg de link van Marit.... overweldigende natuur! Blijven genieten!
  4. Tini:
    27 oktober 2016
    Hoi reizigers,
    Eindelijk tijd om even rustig op jullie blog te kijken. Geweldig!!! Wat een belevenis.
    Het is echt genieten volgens mij. En dan nog zoveel moois in het vooruitzicht.
    Heel veel plezier!

Groetjes van Wim en Tini